فائزون|تکریم خانواده شهدا وظیفه آحاد جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان خاش:

تکریم خانواده شهدا وظیفه آحاد جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا، وظیفه همه آحاد جامعه است و لذا بايد به اين مسئله مهم توجه ويژه اي داشته باشيم.

کدخبر : 14506 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲|۱۰:۱۶

به گزارش فائزون؛‌ سرهنگ پاسدار حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينكه پاسداشت مقام و جايگاه ايثار و فداكاري شهدا وظيفه سنگيني است، اظهار كرد:  تکریم خانواده های معظم شهدا، وظیفه همه آحاد جامعه است و لذا بايد به اين مسئله مهم توجه ويژه اي داشته باشيم.

وي با اشاره به برگزاري يادواره شهداي شهرستان خاش به ميزباني زاهدان، تصريح كرد: یادواره و كنگره 900 شهید شهرستان‌های خاش، زاهدان و میرجاوه در 14 دي ماه سال جاري با حضور خانواده معظم شهداء، ايثارگران، مسئولين، معتمدين، ريش سفيدان، سران طوايف و اقشار مختلف مردم اين شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه شهادت رمز سعادت و ماندگاری است، گفت: شهادت با فرهنگ دینی در نظام جمهوري اسلامی عجین شده و هر آنچه كه ما امروز داریم به بركت خون شهيدان است.

وي ادامه داد: پروردگار متعال در خصوص شهدا نیز می‌فرماید: "آن کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند را مرده مپندارید زیرا آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و حیات معنوی پیدا کرده‌اند".

سرهنگ پاسدار فضلي افزود: شهداء با ايثار، از خودگذشتگي و فداكاري، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي به ارمغان آوردند .

فرمانده سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد:  خانواده شهداء ولی نعمت ماهستند و بدون ترديد عملکرد امروز امروز ما زیر نظر این عزیزان است.

وي با بيان اينكه اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است، اظهار كرد: بدون شک اگر دلاورمردی ها و فداکاری های شهیدان نبود امروز نام و نشانی از ایران نبود ولی حضور شهیدان و ایثارگران به پشتیبانی از ولایت در مقابل ابرقدرت ها نام و نشان کشورمان را در تاریخ جاودانه کرد.
 
انتهاي پيام/

ارسال نظر






captcha
ارسال