فائزون|روایتی شنیدنی از عنایت حضرت ولی عصر(عج) در روزهای جنگ به زبان رزمنده "محمدرضا حیدری نسب"

برگرفته از کتاب (موج هامون) به نویسندگی؛ اسماء دهقان

روایتی شنیدنی از عنایت حضرت ولی عصر(عج) در روزهای جنگ به زبان رزمنده "محمدرضا حیدری نسب"

فائزون روایتی شنیدنی از عنایت حضرت ولی عصر(عج) در روزهای جنگ به زبان رزمنده "محمدرضا حیدری نسب" برگرفته از کتاب (موج هامون) به نویسندگی؛ اسماء دهقان را منتشر کرد.

کدخبر : 34718 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۸|۱۳:۰۷

به گزارش فائزون؛‌ اینکه در جنگ  ۸ ساله مان حضرت حجت علیه السلام به جبهه ها توجه داشت، شکی نیست ولی اینکه در یک مقطع زمانی عده‌ای در جبهه ادعای رویت آن حضرت علیه السلام را می کردند شک برانگیز بود.

 در این باره از میرحسینی پرس و جو کردم او این ادعاها را رد کرد و در همان حال خاطره ای برایم تعریف کرد و می گفت :

در عملیات والفجر ۳ شهید امام دوست و نیروهایش ۴۸ ساعت در ارتفاعات اطراف مهران در محاصره بودند دیگر تاب و توانی برای بچه ها باقی نمانده بود امام دوست در نیمه های شب صدایی می شنود که او را به نام می‌خواند فکر می‌کند صدا از نیروهای دشمن است که با این شگرد پیش آمده اند و قصد و غرضی دارند اسلحه را برمی دارد به می رود طرف صدا هر چه می‌رود می‌بیند که صدا دورتر می‌شود تا اینکه در میان تاریکی با چند گالن آب خنک روبرو می شود. آنها را برمی دارد و برمی گردد پیش نیروهایش از آن آب می خورند و  نیروی تازه ای می گیرند و حلقه محاصره را می شکنند.

 میرحسینی این موضوع را از عنایات حضرت علیه السلام می دانست و می گفت: حالا چه کسی مثل شهید امام دوست با آن همه کمالات روحانی می تواند این مقدار عنایات را درک کند، جای خود دارد.

راوی: محمدرضا حیدری نسب

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال