فائزون|یاد و آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب راهگشاست/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ مهم ترین رسالت جامعه اسلامی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

یاد و آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب راهگشاست/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ مهم ترین رسالت جامعه اسلامی

حامد آرامش گفت: در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی و تثبیت دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف، یاد شهدا و آرمان‌های آنان در ادامه این مسیر نورانی بسیار راهگشا خواهد بود.

کدخبر : 37008 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱|۱۷:۵۱

به گزارش فائزون، حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی برغم بدخواهی ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های ددمنشانه استکبار جهانی، به برکت اعتبار و خون شهدای گرانقدر روز به روز پر عزت‌تر و پایدار‌تر و در اوج شکوه و اقتدار با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، در گام دوم انقلاب به سوی هدف‌های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن این میراث گرانبها به نسل‌های آینده و جوانان کشور رسالت امروز همه ماست که باید در حفاظت و انتقال پیام خون سرخ شهیدان به اندیشه‌های جوان و پویای کشور و استان کوشا باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خود می‌دانند.

آرامش از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و جاویدالاثرها به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است و دیدار با این عزیزان باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال