فائزون|برگزاری بزرگداشت شهدای رمضان سیستان و بلوچستان در ایرانشهر

برگزاری بزرگداشت شهدای رمضان سیستان و بلوچستان در ایرانشهر

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان ١۴٠١ سیستان و بلوچستان همراه با محفل انس با قرآن در حسینیه سیستانی‌های ایرانشهر برگزار شد.

کدخبر : 37093 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۱۲|۰۸:۰۱

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم بزرگداشت شهدای رمضان ١۴٠١ سیستان و بلوچستان همراه با محفل انس با قرآن در حسینیه سیستانی های ایرانشهر برگزار شد.

«عیسی بزمانی» امام جمعه ایرانشهر در این مراسم معنوی که با حضور گسترده مردم و خانواده‌های شهدا برگزار شد، گفت: در رمضان امسال ۵ تن از عزیزان مان از پرسنل انتظامی و سپاه پاسداران استان در مبارزه با اشرار به درجه رفیع شهادت نایل گشتند.

حجت‌الاسلام بزمانی با بیان اینکه شهدا در راه نظام و انقلاب جان خود را دادند تا ما بتوانیم در آرامش زندگی کنیم افزود: پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف مدیون خون شهدا است.

وی با بيان اينكه آرامش امروز ما مرهون جانفشاني شهدا و ايثارگران است بیان کرد: امروز كشور ما در سايه ايثار شهدا و فداكاری جانبازان و آزادگان هويت يافته است.

امام جمعه ایرانشهر، راه شهدا، خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران، پيروي از سيره شهدا،عمل به وصاياي شهدا، گسترش فرهنگ ايثار و شهادت را از وظيفه امروز جامعه نسبت به شهدا و ايثارگران برشمرد و گفت: همه ما در قبال خون شهدا و ايثارگران مسئول هستيم و بايد در جهت تحقق آرمانهاي شهدا قدم برداريم.

بزمانی متذکر شد: اشرار و مخلان امنیت بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار با آنها برخورد می‌کند.

در این مراسم قاریان برجسته شهرستان ایرانشهر به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال