فائزون| ۹۰۴ کلاس درس در دهه‌فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

تداوم نهضت مدرسه‌سازی در چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب؛

۹۰۴ کلاس درس در دهه‌فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ۹۰۴ کلاس درس در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

کدخبر : 37665 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶|۰۸:۵۵

به گزارش فائزون؛ میثم لک‌زایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری عصرهامون بیان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۹۰۴ کلاس درس در قالب ۲۴۵ پروژه عمرانی استان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: زیربنای این کلاس‌های درس بیش از ۶۹ هزار مترمربع هست که توسط دولت، خیران و نهادهای انقلابی و بنیادها به سرانجام رسیده است.
 
لک زایی ادامه داد: همچنین باتوجه‌به کمبود فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان در ۶ماهه نخست سال جاری ۸۱۷ کلاس درس در اختیار ادارات آموزش‌وپرورش جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان از کلاس درس استاندارد شده است.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: امسال ۴۲۹ پروژه عمرانی در قالب یک‌هزار و ۷۲۱ کلاس درس با زیربنای ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان افزوده شد که باعث ارتقای سرانه فضای آموزشی استان به ۳.۸ مترمربع شده است.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همچنین در خصوص استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در سیستان و بلوچستان گفت: در سه سال گذشته ۹ هزار و ۸۹ کلاس درس با تحویل تجهیزات استاندارد و اجرای سیستم گرمایشی مرکزی، استانداردسازی شده است.
 
لک زایی خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر و با نگاه ویژه مسئولان در دولت سیزدهم، اعتبارات حوزه نوسازی سیستان و بلوچستان رشد ۱۰۰درصدی داشته و در کنار آن موضوع مشارکت و همراهی خیران نیز به‌صورت گسترده و همه‌جانبه‌ای مشهود است.
 
انتهای خبر/ س

ارسال نظر






captcha
ارسال