فائزون|حاکمیت و ماندگاری نظام را مدیون خون شهدا هستیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش:

حاکمیت و ماندگاری نظام را مدیون خون شهدا هستیم

سرپرست دانشگاه آزاد خاش گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا و مرهون از خود گذشتگی، ایثار و صبوری خانواده‌های آنان است.

کدخبر : 37691 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴|۰۸:۲۱

به گزارش فائزون به نقل از تفتان ما، بهناز شهنوازی در دیدار با خانواده شهید عبدالواحد ریگی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب با خون هزاران شهید به بار آمده است بیان کرد: دشمنان این انقلاب و نظام همواره سعی داشتند با اقدامات مذبوحانه خود مردم را از انقلاب جدا کنند و در مقابل نظام قرار دهند.

وی افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر وسیله و ابزاری استفاده می‌کنند آنها با هر انسان آزاده‌ای که گفتار و کردارش در جهت تقویت رابطه ملت با انقلاب باشد دشمنی می‌ورزند چه اهل‌سنت، چه شیعه، چه بلوچ و فارس، چه روحانی جهادی شیعه در حرم امام رضا (ع) چه امام‌جمعه اهل‌سنت در یکی از مساجد خاش برای دشمن فرقی نمی‌کند.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده شهید ریگی در مسیر همراهی با انقلاب بیان کرد: شهید عبدالواحد ریگی عالمی سرشناس بود که همواره در مسیر وحدت گام برمی‌داشت و علی‌رغم تهدید از سوی عوامل استکبار هیچ‌گاه از این مسیر منحرف نشد و تا پایان عمر با برکتش به آرمان‌های انقلاب وفادار بود و جان شیرین خود را در راه دفاع از همین آرمان‌ها و اهداف والا نثار کرد.

شهنوازی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان و قوا در داخل و خارج به خیال باطل خود در صدد ساقط نمودن این نظام برآمدند؛ ولی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان فهماند در محاسبات خود اشتباه کردند و مردم علی‌رغم تمام مشکلات و سختی‌ها پایبند به‌نظام و انقلاب هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال