دشمنان چشم دیدن اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان را ندارند

کد مطلب: 38488  |  تاريخ: سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۱:۲۸


امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر:

دشمنان چشم دیدن اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان را ندارند

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر گفت: مردم عزیز سیستان و بلوچستان با آگاهی و درایت و حفظ اتحاد نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش فائزون، مولوی عبدالصمد دامنی در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن ابراز تأسف از حادثه حمله مسلحانه به مقر انتظامی شهرستان راسک، بیان کرد: با خانواده و بازماندگان شهدای این حادثه اظهار همدردی می‌کنم.


 وی با بیان آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ احیاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» افزود: حادثه تلخ راسک که منجر به شهادت جمعی از نیروهای خدوم انتظامی شد، باعث تأسف، نگرانی و اندوه فراوان شد.
 
 مولوی دامنی تصریح کرد: این فاجعه را به ملت شریف ایران مخصوصاً خانواده‌های مکرم شهدا، بازماندگان و همکاران عزیز آنها صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و خود را در غم آنها شریک می‌دانم.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: امروزه حفظ امنیت و آسایش منطقه و استان، بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است و نباید به هم بخورد.
 
 وی عنوان کرد: کسانی که مرتکب چنین اقدامات شیطانی می‌شوند، دشمنان اصلی مردم سیستان و بلوچستان هستند و چشم دیدن اتحاد و انسجام جامعه را ندارند.
 
 مولوی دامنی اظهار کرد: مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان با آگاهی و درایت و حفظ اتحاد و انسجام خود، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciuqazvt1aqu2.cbct.html



چاپ خبر