اعزام دانش‌آموزان مهرستانی به اردوی راهیان نور

کد مطلب: 38543  |  تاريخ: شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۱:۲۳


در آستانه اولین روز دهه مبارک فجر انجام شد؛

اعزام دانش‌آموزان مهرستانی به اردوی راهیان نور

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهرستان گفت: اعزام دانش‌آموزان پسر متوسطه اول از شهرستان مهرستان به سرزمین‌های نور با حضور مسئولین و همه اقشار مردم از اداره آموزش‌وپرورش شهرستان انجام شد.

به گزارش فائزون؛ سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر یک دستگاه اتوبوس از مجموع دانش‌آموزان شهرستان‌های، سراوان، سیب و سوران و مهرستان برای بازدید از سرزمین‌های نور اعزام شدند.

وی افزود: سهمیه مهرستان از این اتوبوس ۲۰ نفر دانش‌آموز به همراه معلم بود که با حضور پرشور مردم و مسئولین برای حضور در سرزمین‌های نور اعزام و مورد بدرقه قرار گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف معلمان و آموزش‌وپرورش، در این روزهایی که دشمن برای اغفال اذهان قشر جوان و نوجوان سیاه‌نمایی می‌کند، آشناکردن دانش‌آموزان با رشادت‌های شهداست.

میری بنجار ادامه داد: حضور قشر نوجوان و جوان در سرزمین نور، همان جایی که رزمندگان ایران عزیز برای دفاع از میهن و کیان وطن جان‌فشانی کرده‌اند و ما اکنون با آسایش زندگی می‌کنیم، یک درس خودسازی و وطن‌دوستی برای این عزیزان است.

وی در پایان، از همه اقشار و خصوصاً جوانان انقلابی و وطن‌دوست مهرستان جهت عظیمت و بازدید از سرزمین‌های نور دعوت کرد.

انتهای خبر/



چاپ خبر