فائزون|حفاظت از سرمایه های کشور وظیفه همه ملت/ اختلاف و درگیری باعث به خطر افتادن دنیای اسلام می شود

در اولین یادواره شهید پاسدار علی بخش پرورش مطرح شد؛

حفاظت از سرمایه های کشور وظیفه همه ملت/ اختلاف و درگیری باعث به خطر افتادن دنیای اسلام می شود

کارشناس مسائل مذهبی گفت: وظیفه امروز ملت ایران حفاظت از سرمایه های میهن که ثمره خون شهدا است.

کدخبر : 15922 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱|۰۸:۲۹

به گزارش فائزون، اولین یادواره شهید پاسدار علی بخش پرورش با حضور پرشور مردم، مسئولین، علما و فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر محمدان ایرانشهر برگزار شد.
دراین مراسم حجت الاسلام مصطفی پرورش گفت: شهید پاسدار علی بخش پرورش از همرزمان شهید میرحسینی بود که در عملیات آزاد سازی خرمشهر در کنار رزمندگان اسلام برای دفاع از آرمان ها و اهداف والای انقلاب به شهادت رسید تا ایران اسلامی از گزند دشمنان در امان بماند.
وی در تشریح مقام شهید و شهادت افزود: شهادت هنر مردان خدا و یک عزت و آبروی ابدی می باشد و شهید از هر منطقه، قوم و مذهب که باشد متعلق به همه مردم و دنیای بزرگ اسلام است.
حجت الاسلام ابراهیم ایزدی در این یادواره اظهار کرد: رمز موفقیت برای ادامه دادن راه شهیدان، شناخت رفتار و شیوه راه آنها است تا بتوانیم به درستی در مسیر شهید قرار بگیریم.
وی تصریح کرد: وحدت و همدلی و انسجام بین اقوام و مذاهب در دنیای اسلام یکی از راه هایی است که می توان در امتداد مسیر شهیدان انجام داد
کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: حفظ سرمایه های میهن که ثمره خون شهیدان است وظیفه همه ملت ایران برای دفاع از آرمانهای امام و شهدا و پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: باید مراقب برنامه ها و اهداف شوم دشمنان باشیم و اجازه ندهیم بین مسلمانان گسسته شود وگرنه بلای خانمان سوزی گریبان دنیای اسلام می شود.

ارسال نظر






captcha
ارسال