فائزون|شهید محمد رضا سبزکار

شهید محمد رضا سبزکار

فائزون شهیدمحمدرضا سبزکار رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است:اگر مرگ وجود دارد، پس چه بهتر که در راه خدا باشد.

نام:محمدرضا

نام خانوادگی:سبزکار

نام پدر:عیدمحمد

محل تولد:زاهدان

تاریخ تولد:۱۳۳۳/۸/۲۶

تاریخ شهادت:۱۳۵۹/۹/۲۸

محل شهادت:محور ماهشهرو آبادان

تحصیلات:فوق دیپلم

کدخبر : 3124 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۴|۱۷:۳۴

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید محمد رضا سبزکار عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

درود بی پایان به امام عزیزمان خمینی بت شکن و نجات دهنده بشریت از اسارتهـاي انـسانی و نفسانی.

درود به همه شما و مسلمین متدین قرص و محکم و مبارز و مخلص.

حیوة نیست مگر مبارزه و پیکار در راه خدا 

اگر مرگ وجود دارد، پس چه بهتر که در راه خدا باشد.

شهادت فقط وقتی به دست میآید که براي خدا و اسلام باشد.

شما را توصیه میکنم به دیانت و تقوا.

شما را توصیه میکنم به انجام دادن تمام فرایض مذهب پاکمان یعنی اسلام.

بسم االله الرحمن الرحیم

بعد از سلام به پدر و مادر و ... آنکه این وصیت را میخوانی.

1 -27138 بیست و هفت هزار و صد و سی هشت تومان از پولهایم خمس ندارد و بقیـۀ از پولها را شما خمسش را بپردازید (اول ربیع الثانی)

2 -3/1 یک سوم از پولهایم را در ساختمان مسجد زاهدان یا مـساجد دیگـر و یـا خریـد کتاب براي کتابخانه و یا با صلاحدید خودتان و حضرت آیۀالله کفعمی- حجـۀالاسـلام فراري براي هر اموري که لازمتر باشد مصرف کنید.

3 -اگر خواستید براي من خرج بدهید بهتر آن است خرج ندهید۰بـه صـورت تأکیـد) پـول خرج را در اموري که]وصیت کردم مصرف کنید.

مرگ بر صدام  یزید  مرگ بر کفار و منافقین  درود بی پایان به امام عزیزمـان خمینـی بت شکن و نجات دهنده بـشریت از اسـارتهـاي انـسانی و نفـسانی (بـه فـضل الهـی)- و همچنین درود به همه شما و مسلمین متدین قرص و محکم و مبارز و مخلـص. در خاتمـه از دوستان خداحافظی میکنم و ازتان حلالی میطلبم.

خدا نگهدار 

محمدرضا سبزکار

59/9/14

[وصیتنامهاي دیگر]

بسم االله الرحمن الرحیم

به نام خداوند یکتا

سخن را با نام خدا و سلام به رهبرمان امام خمینی آغاز میکنم.

«وما لَکُم لَا تُقَاتلُونَ فی سبِیلِ اللَّه والْمستَضْعفینَ منَ الرِّجالِ والنِّساء والْوِلْدانِ الَّذینَ یقُولُونَ ربنَا أَخْرِجنَا منْ هذه الْقَرْیۀِ الظَّالمِ أَهلُها واجعلْ لَنَا منْ لَدنْک ولیـا واجعـلْ لَنَـا مـنْ لَـدنْک نَصیرًا الَّذینَ آمنُوا یقَاتلُونَ فی سبِیلِ اللَّه والَّذینَ کَفَرُوا یقَاتلُونَ فی سبِیلِ الطَّـاغُوت فَقَـاتلُوا أَولیاء الشَّیطَانِ إِنَّ کَیدالشَّیطَانِ کَانَ ضَعیفًا».(قرآن مجید سوره نساء)

«چرا شما در راه خدا و براي نجات محرومان پیکار نمـیکنیـد؟! محرومـانی کـه بـه دیـده حقارت به آنها نگاه شـده مـا از بـین مـردان و زنـان و کودکـانی کـه (از شـدت بـدبختی) میگویند: پروردگارا! ما را از این سرزمین که مردمی ستمگر دارد نجات بخش و براي ما از پیش خود سرپرستی قرار ده و براي ما از پیش خود یاوري بفرست. آنانکه ایمان دارنـد در راه خدا کارزار میکنند و آنانکه کفر ورزیدند و با حق در افتادند در راه شیطان و بتهـاي خودکامه طغیانگر میجنگند».

حیوة نیست مگر مبارزه و پیکار در راه خدا، اگر مرگ وجود دارد پس چه بهتـر کـه در راه خدا باشد، آن هم مرگ سرخ و آن هم مرگ انتخابی و آن هم مرگ انتخاب شده برتـر بـر زندگی با ذلت و خواري و زیر یـوغ ابرقـدرتهـا و ظـالمین بـه قـول سیدالـشهداء امـام حسین(ع)(و آنهم مرگی که براي احیاء اسلام باشد و آنهم مرگی به نام شـهادت، کـه فقط وقتی به دست میآید که براي خدا و اسلام باشد. پس: پدر و مـادر، بـرادر و خـواهر، قومان و خویشان برادران و خواهران مسلمان شما را توصیه مـیکـنم بـه دیانـت و تقـوا - حاضر شدن به سنگر، پایگاه اصلی(مساجد)- به انجام دادن تمـام فـرایض مـذهب پاکمـان یعنی اسلام- و بعد از خودسازي و مبارزه با نفس، جنگیدن و مبارزه با کفـار و منـافقین و گروههایی که سد راه اسلام (خط امام خمینی) هستند. درود و سلام فـراوان بـه همـهتـان- سلامت و طول عمر رهبرمان (امام خمینی) را براي رهبرم از خداوند خواستارم.

 

ارسال نظر






captcha
ارسال