فائزون|شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است

وصیت‌نامه شهید؛

شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است

شهید رضا امینی در وصیت‌نامه خود نوشت: مرگ راهی است که همه باید برویم، چه دیر و چه زود؛ اما چه بهتر که مرگ ما در راه خدا باشد.

کدخبر : 38266 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۷|۰۹:۰۱

 
به گزارش پایگاه فائزون، شهید رضا امینی در یکم اسفندماه سال ۱۳۵۱ در سدکی زابل متولد شد و در تاریخ ۴ خردادماه ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم االله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر امام زمان(عج) و نایب برحقش خمینی کبیر و سلام بر رزمندگان اسلام و با سلام و درود بر پدر و مادر قهرمانم که من را چنین در راه اسلام تربیت کردند تا بتوانم در راه اسلام خدمت کنم و من خوشحالم که چنین پدر و مادری دارم و من از پدر و مادر عزیزم می‌خواهم که برای من گریه نکنند زیرا دشمنان اسلام و قرآن با گریه کردن شما شاد می‌شوند و مسلمانان نیز غمگین می‌شوند. شما باید استوار باشید بر ناراحتی‌ها و دشواری‌ها زیرا پدران و مادران شهدا که هرکدام دو یا سه شهید دادهاند در مقابل سختی‌ها استقامت می‌کنند و شما نیز باید چنین باشید و هیچوقت ناراحت نباشید زیرا که من در دست شماامانتی بیش نبودم و خداوند امانتش را از شما گرفته است. انسان‌ها همه رفتنی هستند، اما چه مرگی بهتر از شهادت در راه خدا. پیام من به همکلاسی‌های من این است که در پشت جبهه با درس خواندن خودشان مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و جنایتکاران شرق و غرب بزنند و پیام من به خواهرانم این است که زینب‌وار در مقابل سختی‌ها استقامت کنند و برای من گریه نکنند چون منافقین از گریه کردن شما شاد می‌شوند و برادرم نیز باید همچون علی اکبر(ع) در مقابل سختی‌ها استقامت کند و ملت ایران باید در مقابل سختیها استوار باشد و از و نوکرانشان در منطقه هیچگونه ترس و واهم‌های ترفندهای ابرقدرت‌ها نداشته باشید و استوار و محکم باشند. و من از خداوند متعال برای امام دعا می‌کنم که تا انقلاب مهدی (عجلاالله تعالی فرجه الشریف) ایشان را در پناه خودش حفظ کند و همچنین برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا می‌کنم. «والسلام» به‌امید پیروزی رزمندگان اسلام به‌امید آن روزی که پیروزی اسلام بر کفر جهانی را شاهد باشید.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال