فائزون|امنیّت و اقتدار را مدیون از خودگذشتگی شهیدان و خانواده آنان هستیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

امنیّت و اقتدار را مدیون از خودگذشتگی شهیدان و خانواده آنان هستیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به دیدار خانواده شهیدان سیروس پیروزی، محمدرضا لشکری و حمیدرضا کاوه بیرجندی دیدار کرد.

کدخبر : 38371 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۶|۰۹:۳۲

 

به گزارش فائزون به نقل از زاهدنیوز، خلیل احمد سلامی در دیدار خانواده شهیدان سیروس پیروزی، محمدرضا لشکری و حمیدرضا کاوه بیرجندی بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، وظیفه و تکلیف همگانی است و باید در هر شغل و منصبی که قرار داریم، ایثار، اخلاص و استقامت شهدای معزز را سرلوحه قرار دهیم به آن عمل کنیم.

 وی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران نیز مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و تکریم و تفقد این عزیزان به‌ویژه شهدای جامعه کارگری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و رسیدن به این تفکّر مهم که ما امنیّت، اقتدار، عزّت و تمامی پیشرفت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون از خودگذشتگی شهیدان و فداکاری ایثارگران و از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا هستیم، در بین همه نسل‌ها به‌ویژه نسل جوان و نوجوان ضروری است.

 وی همچنین در این دیدارها، جنایات رژیم جعلی صهیونیست در غزه و فلسطین اشغالی را محکوم کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ مقاومت فلسطین بی‌سابقه است و دستاوردهای ماندگاری را به دنبال خواهد داشت.

 سلامی این عملیات را نتیجه مستقیم کردار صهیونیست‌ها در ۷ دهه اشغالگری عنوان کرد و گفت: طوفان الأقصی به‌خوبی نشان داد که فلسطین در مسیر بازیابی هویت خودش می‌ایستد و نتیجه می‌گیرد.

 انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال