فائزون|نمازجمعه را فراموش نکنید

وصیت‌نامه شهید؛

نمازجمعه را فراموش نکنید

شهید اسماعیل عودی در وصیت‌نامه خود نوشت: همکاران و فامیل نمازجمعه را فراموش نکرده؛ بلکه در راه‌پیمایی‌ها و تشییع‌جنازه شهدا شرکت کنید.

کدخبر : 38536 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۷|۰۸:۰۴

به گزارش فائزون، شهید اسماعیل عودی متولد هفتم شهریورماه ۱۳۲۵ در شهرستان زابل در تاریخ ۲۷ تیر سال ۶۶ در سومار بر اثر تیر مستقیم به شهادت رسید پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زاهدان آرام‌گرفته است.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با سلام به امام امت خمینی بت‌شکن و سلام و درود بر تمام شهیدان اسلام و درود بر کلیه برادران و خواهران رزمنده در پشت‌جبهه و سلام بر تمام رزمندگان جبهه‌های کربلای ایران. حقیر در سال ۵۹ به‌عنوان اولین داوطلب راهی جبهه گیلان‌غرب شدم و در سال ۱۳۶۰ همراه با گردان ۸۰۸ به اندیمشک اعزام شدم که پس از گذشت ۳ ماه زخمی شدم و به‌خاطر در خطر بودن به پشت‌جبهه منتقل گردیدم و برای بار سوم در تاریخ ۱۷/۷/۱۳۶۲ اسلام و هم‌وطنان عزیز قصرشیرین و خونین‌شهر و جاهای دیگر که تمام هستی خود را ازدست‌داده‌اند، راهی جبهه تهران گردیدم و اگر لیاقت شهادت داشته باشم در زاهدان در خانه همیشگی‌ام مرا دفن کنید و برای شهادت من با صدای بلند گریه نکنند.

همسرم همان‌طور که در تربیت فرزندان دلسوز بودید کوشا باشید تا فرزندان خوب تحویل جامعه بدهید. بچه‌های عزیزم در درس‌های خود کوشا باشید و از رفقای بد دوری جویید تا خداوند شما را دوست داشته باشد و هم پیش قوم‌وخویش‌ها و معلمین خود سرافراز باشید.

همسرم دختران را به کسانی شوهر دهید که متعهد باشند و به نمازجمعه بروند و در خط اسلام و امام باشند وگرنه در قیامت مسئول خواهید بود. به فرزندم علی سفارش می‌کنم که تا می‌تواند به درس خود ادامه دهد، و هروقت سن شما اجازه داد و اسلام نیاز داشته باشد، حرکت و از اسلام دفاع کند. همکاران و فامیل نمازجمعه را فراموش نکرده؛ بلکه در راهپیمایی‌ها و تشییع‌جنازه شهدا شرکت کنید و نمازتان را تا می‌توانید در مسجد محل بخوانید، تا از انبوه جمعیت شما منافقان و ضدانقلاب چشمشان کور شود و ناامید گردند. از کلیه همکاران دادستانی انقلاب اسلامی و امنای مسجد و شورای محل دارم اگر کم‌کاری یا خداناکرده از من به بزرگواری خود عفو فرمایید. سفارش می‌کنم برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و جهاد را که اگر بر ما مسلط شوند همان گونه که پهلوی‌ها کردند بر ما روا می‌دارند. از اسراف خودداری کنید تا خدا و امام‌زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) راضی شوند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjomeviuqemmz.fsfu.html

ارسال نظر






captcha
ارسال