فائزون|رزمندگان مقاومت بزرگ‌ترین مدعی قدرت را زمین‌گیر کردند

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:

رزمندگان مقاومت بزرگ‌ترین مدعی قدرت را زمین‌گیر کردند

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با بیان اینکه امروز آهنگ مقاومت و تلاش همه رزمندگان در صحنه را شاهد هستیم، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت ما بزرگ‌ترین مدعی قدرت را به زمین نشانده است.

کدخبر : 38540 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴|۱۱:۱۲

به گزارش فائزون؛ سید حسن مرتضوی در جشن پیروزی انقلاب که در سالن اجتماعات مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار شد، بیان کرد: نظام اسلامی ما در حال برگزاری چهل و پنجمین سالگرد خود است، در طول همه این سنوات آن چیزی که در آسمان همچون ستاره‌ای درخشان می‌درخشد، انقلاب اسلامی است، طی این سال‌ها دیدیم که چه قدرت‌های بزرگی رو به افول و سقوط رفتند و آن هیمنه پوشالی آن‌ها عیان شد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ما به‌سرعت به سمت اهداف از پیش تعیین شده می‌رود، شما امروز همراهی همه امت اسلام، هم جامعه بشری در دفاع از مقاومت غزه را شاهد هستید، این از اثرات انقلاب اسلامی است، اگر امروز همه دشمنان ائتلاف کردند یک رژیم منحوس را در منطقه نجات دهند اما نمی‌توانند، رژیمی که روزی مدعی نژاد برتر و قوم برتر بود، امروز شما می‌بینید در همان سرزمین غصبی زمین‌گیر شده و به دنبال نجات خود است، اگر حضور وحشیانه و ناجوانمردانه و حمایت آمریکای جنایت‌کار نبود همان روزهای اول تمام ماهیت این رژیم به پایان رسیده بود، امروز همه دست‌وپا می‌زنند چند صباحی دیگر این رژیم حیات داشته باشد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی نبود امروز چیزی به نام مقاومت در برابر استکبار جهانی وجود نداشت، امروز با منطق و اخلاق و حساب دقیق می‌توانیم بیان کنیم هزینه‌های مقاومت کمتر از سازش است، روزگاری که دولت اسلامی با رژیم غاصب و آمریکای جنایت‌کار سر سازش داشتند جز بدبختی و ذلت برای امت اسلامی وجود نداشت، اما امروز که آهنگ مقاومت و تلاش همه رزمندگان در صحنه را شاهد هستیم ابهت و عظمت و وحدت و همراهی و همدلی امت اسلامی را می‌بینیم، قسمتی از رزمندگان جبهه مقاومت ما بزرگ‌ترین مدعی قدرت را به زمین نشانده است.

مرتضوی اضافه کرد: از آثار و برکات انقلاب اسلامی می‌توان گفت بیش از ۱۱۰ روز است که یک گروه بسیار محدود در برابر یک قدرت تا دندان مسلح قرار گرفته است، اسرائیلی که روزگاری برای دادن ۳ اسیر حاضر به برپایی جنگ شد امروز در برابر این همه کشته و اسیر و زخمی و ویرانی زمین‌گیر شده است، اینها اثرات انقلاب اسلامی و مقاومت و مدیریت حکیمانه امامین انقلاب ماست.

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد حمایت جبهه مقاومت، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، سوریه و لبنان و... از فلسطین هستیم همه اینها به برکات انقلاب اسلامی ماست، اگر روزگاری هسته‌های مقاومت محدود بودند امروز در سراسر غرب آسیا قرار دارند و یکی پس از دیگری در حال درخشش هستند تا رژیم صهیونیستی را نابود کنند، رهبری فرزانه ما فرمودند: اسرائیل را در ۲۵ سال آینده نخواهیم دید، همه اینها شواهد تحقق این پیش‌بینی رهبرمان است، امروز الحمدلله امت اسلامی در سایه وحدت به حدی از قدرت دست پیدا کرده که همه نیازمندی‌های خود را تأمین می‌کند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق تصریح کرد: امروز آسمان را به تسخیر خود درآوردیم، امروز همه حرکات و تغییراتی که در سطح کره خاکی در حال اتفاق است در رصد ماهواره‌های ماست و این اتفاق بزرگی است، هر کدام از این اتفاقات در جهت آسیب به انقلابمان باشد ما برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم، گذشت آن روزگاری که ما چیزی در دست نداشتیم، به برکت انقلاب و خون شهدا و هدایت و رهبری امامین انقلاب این شرایط خوب برای دنیای اسلام و آزادی‌خواهان جهان رقم خورده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌بینید که در استان سیستان و بلوچستان اتحاد و وحدت و امنیت شکل‌گرفته است، همه اینها به برکت درک و فهم درست این جمعیت فهیم از واقعیت و از شرایط و از منطق قوی انقلاب اسلامی است، دشمن تلاش می‌کند از هر راهی که شده به وحدت و انسجام آسیب بزند و در کشورهای همسایه اتفاقات ناگوار یکی پس از دیگری رخ می‌دهد که قطعاً دست آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت پرده این‌هاست، مردم این مناطق را تحریک می‌کنند تا این وحدت و انسجام از بین برود، و این قدرتی را که مسلمانان به‌واسطه این رهبر به وجود آورده را از بین ببرند، الحمدلله بزرگان و علمای این منطقه که درک درستی از شرایط دارند نخواهند گذاشت که نقشه‌های شوم دشمن اجرایی شود.

وی اذعان کرد: فهم مردم این استان باعث شده تا دشمن نتواند تخم تفرقه و نفاق را اجرایی کند، ما به این جوانان، نخبگان، بانوان، علما، ریش‌سفیدان و... افتخار می‌کنیم که سینه خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی سپر کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال