فائزون|یادواره شهید صیاد شیرازی در خاش برگزار شد

یادواره شهید صیاد شیرازی در خاش برگزار شد

یادواره بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد صیادشیرازی با حضور ائمه جمعه، خانواده معظم شهدا و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی امروز برگزار شد.

کدخبر : 37053 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۱|۱۲:۲۱

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیادشیرازی با حضور ائمه جمعه، خانواده معظم شهدا و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی امروز برگزار شد.

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: شهید صیادشیرازی ایمان و اخلاص به پروردگار و عشق به میهن اسلامی را سرلوحه کارهای خویش قرار می داد افزود: این شهید در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشت و با کمک به جوانان انقلابی آنان را در مسیر دستیابی به هدفشان یاری رساند.

گلفام در ادامه به ویژگی های شهید صیاد‌شیرازی اشاره کرد و گفت: شهید صیاد‌شیرازی پس از پیروزی انقلاب وارد درگیری‌های کردستان شد و پس از آن نیز کارهای مشترک بسیاری با سپاه انجام داد که چشمگیر بودند.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به رشادت‌ها و تدابیر فرماندهی امیر شهید سپهبد صیادشیرازی در دوران دفاع مقدس از ایشان به عنوان یک نیروی انقلابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی یاد کرد که ضربه‌های سنگینی بر دشمن اشغال گر بعثی و منافقین کور دل وارد کرده بود که این ضربه همانند زخمی بر تن منافقین برجای مانده بود که بعد از پایان جنگ تحمیلی کینه این زخم را با شهادت این امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش در ادامه این یادواره عنوان کرد: شهید اسوه شهامت و شجاعت واز جان گذشتگی نیرو های ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان این آب و خاک بودند و خواهند ماند شهید صیاد شیرازی در کنار کار فرماندهی همچون یک سرباز و یک بسیجی در میدان های جنگ حضور داشتن این شهید بزرگوار در عرصه اتحاد و استحکام نیروهای مسلح بخصوص ارتش و سپاه در دوران درخشان دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا نمود و یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه های غرب و شمال غرب کشور بودند که فاتح میادین زیادی در نبرد با دشمن بعثی و منافقین بودند.

در انتهای این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید علی صیاد‌شیرازی و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش در شهرستان خاش تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال