فائزون|ولایتمداری برجسته‌ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی بود

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

ولایتمداری برجسته‌ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی بود

امیر سرتیپ ستاد گلفام گفت: شهید صیادشیرازی دارای ویژگی‌هایی همچون فرماندهی و مدیریت، ایمان و تقوا، شهادت طلبی و شجاعت، دوری از تجملات دنیایی و... بود، اما در این میان ولایتمداری او از همه برجسته‌تر بود.

کدخبر : 37057 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۴|۱۳:۱۶

 
به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، امیر سرتیپ ستاد «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره شهید صیادشیرازی در شهر زاهدان که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حماسه‌های رزمندگان اسلام اظهار داشت: شهید صیاد‌شیرازی دارای ویژگی‌هایی همچون فرماندهی و مدیریت، ایمان و تقوا، شهادت طلبی و شجاعت، دوری از تجملات دنیایی و... بود، اما در این میان ولایتمداری او از همه برجسته‌تر بود.
 
وی افزود: شهید صیادشیرازی هر کجا که می‌دید می‌تواند برای انقلاب و نظام کاری کند ساکت نمی‌نشست و با تمام وجود وارد میدان می‌شد. قبل از انقلاب در بدنه ارتش با وجود مخاطرات فراوان با شناسایی انسان‌های مومن روشنگری می‌کرد، پس از پیروزی انقلاب هم در نبرد با ضد انقلاب به میدان آمد و به غرب کشور رفت. در دوران دفاع مقدس با فراهم کردن شرایط وحدت بین نیرو‌های مسلح آن ترکیب مقدس را که حضرت امام (ره) در نظر داشتند را به سرانجام رساند تا پیروزی‌های بزرگ به برکت این هم دلی به ثمر رسید. غائله مرصاد که شد سریع خود را به منطقه رساند تا جلوی دشمن را بگیرد و ضربات دردناکی را به منافقین وارد کرد.
 
سرتیپ گلفام اضافه کرد: پس از دوران دفاع مقدس بازهم می‌دانست که راه جهاد بسته نشده است، باید حماسه‌ها را برای نسل جوان تبیین می‌کرد. دانشجویان دانشگاه افسری را به مناطق عملیاتی برد تا ضمن بیان دلاوری‌های رزمندگان، آنان را از نزدیک با سرزمین‌هایی که برای وجب به وجبش خون داده شده بود آشنا کند.
 
وی ادامه داد: وقتی در جایی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را می‌شنید بدون توجه به زمان و مکان، یادداشت برداری می‌کرد و در سریع‌ترین زمان به سلسله مراتب ابلاغ می‌شد. رضایت ولایت را بر هر چیزی مقدم می‌دانست و در این مسیری همه خطرات را به جان می‌خرید. خودش را سرباز کوچک اسلام می‌دانست و آماده سر باختن بود.
 
جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح متذکر شد: شهید صیادشیرازی این طور زندگی کرد تا شایسته شهادت شد. درود و سلام خداوند به روح ملکوتی امام راحل و شهیدان که اسلام، امنیت و آرامش را با فداکاری و ایثار خود حفظ کردند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال