فائزون| سپاه از ابتدای پیدایش به روز بوده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

سپاه از ابتدای پیدایش به روز بوده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود به روز بوده است و امروز هم این ویژگی در مجموعه وجود دارد که این جای مباهات دارد.

کدخبر : 38104 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۳|۰۹:۲۳

به گزارش فائزون، احمد شفائی در جمع بسیجیان و پاسداران شهرستان زابل با بیان رضایتمندی مقام معظم رهبری از عملکرد بسیج بیان کرد: این مایه افتخار و مباهات است که تلاش‌های خالصانه بسیج مورد تایید ولی امر مسلمین قرار گرفته است.

 

وی افزود: باید تلاش کنیم تا رسالتی که بر گردن همه ما هست را به بهترین شکل انجام دهیم و به سرانجام برسانیم.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود به روز بوده است و امروز هم این ویژگی در مجموعه وجود دارد که این جای مباهات دارد.

 

وی تصریح کرد: باید پیش روندگی و پیش برندگی در تمام اعمال و اقدامات ما دیده شود تا بتوانیم اقدامات تاثیرگذاری را از خود بروز بدهیم. عملکرد مجموعه بسیج و سپاه در سطح شهرستان زابل قابل قبول و رضایتمند هست که این نشان از عمللکرد مناسب همه شما عزیزان دارد.

 

شفائی افزود: مسئله مهمی که باید به آن توجه شود این است که نباید به وضع موجود قانع بود و باید روحیه پیشرفت و ارتقاء را حفظ کنیم؛ اگر روزی برسد که ما به وضع موجود قانع شویم قطعا درجا خواهیم زد.

 

وی گفت: این استان تنگه احد نامگذاری شده که نشان از تکلیف سختی دارد که بر گردن همه ما هست؛ البته این کار سخت پاداش فراوانی را هم از جانب خداوند دارد.

 

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: نسبت به جهاد تبیین و اقدامات تاثیرگذار فرهنگی اهتمام ویژه باید داشت چراکه یکی از مهم‌ترین و الزامی‌ترین مسائل امروز همه کشور است.

 

انتهای خبر/ ف

ارسال نظر






captcha
ارسال