فائزون| جامعه امروز نیازمند نقش‌آفرینی مادران شهداست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جامعه امروز نیازمند نقش‌آفرینی مادران شهداست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جامعه امروز ما به‌شدت به نقش‌آفرینی مادران و پدران شهدا و همچنین پهلوانان عزیز نیاز دارد.

کدخبر : 38514 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۲|۱۱:۵۵

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در همایش تجلیل از مقام زن و مادر که صبح امروز در سالن همایش‌های شورای شهر زاهدان برگزار شد، بیان کرد: ایام مبارک میلاد پر سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیه را خدمت همگان تبریک عرض می‌نمایم
 
وی افزود: مقام شهید و شهادت بسیار پر ارزش است و در تمامی مکاتب جایگاه ویژه و پر ارزشی برای آن تصور شده است؛ مسئله مهم در این مورد این است که اگر مادران شهدا نبودند شهیدان رشد و پرورش پیدا نمی‌کردند.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: مادران شهدا حقی بزرگ را به گردن همه ما دارند و ما همه وظیفه داریم تا آخرین حد و توان خود به این عزیزان خدمت کنیم.
 
 شفائی تصریح کرد: امروز رسالت بزرگی که بر شانه‌های همه ما گذاشته شده این است که فرهنگ مهم و ارزشمند شهادت را برای نسل‌های آینده انتشار دهیم. اگر به این مهم اهتمام نداشته باشیم باید به نسل‌های بعدی پاسخگو باشیم؛ پدران و مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان خود به‌خوبی انجام دادند و ما امروز باید نسل امروزوفردا را با نگاه شهدای عزیز آشنا بکنیم.
 
وی افزود: وضعیت امروز ما با سایر کشورها متفاوت است و دشمنان اسلام و کشور با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند. آنها بنا دارند تا گذشته پر افتخار ما را در چشم نسل جدید و آینده پشیمان کنده و به آن‌گونه‌ای که می‌خواهند جلوه دهند.
 
 فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: امروز انتظار این است که مادران و پدران شهدا همچنان در این مسیر نقش‌آفرین باشند. جامعه امروز ما به‌شدت به نقش‌آفرینی مادران و پدران شهدا و همچنین پهلوانان عزیز نیاز دارد و شما عزیزان باید میدان‌دار و نقش‌آفرین در جامعه باشید.
 
شفائی در پایان خاطرنشان کرد: سبک زندگی مردمان ما در معرض توجه جدی دشمنان است و آنان به دنبال آن هستند تا بتوانند بر سبک زندگی مردم تأثیر بگذارند و همین فرهنگ عظیم را از مردم ما بزدایند.
 
 انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال