فائزون| انقلاب اسلامی امروز قلب تپنده جهان اسلام است

فرمانده سپاه سلمان:

انقلاب اسلامی امروز قلب تپنده جهان اسلام است

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز انقلاب اسلامی قلب تپنده جهان اسلام است که نه‌تنها ملت شریف ایران بلکه قلب جهان اسلام را به تپش واداشته است.

کدخبر : 38539 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴|۱۱:۰۹

به گزارش فائزون، سرتیپ پاسدار احمد شفائی در پیامی به مناسبت دهه مبارک فجر بیان کرد: دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت‌ها، ایثار و فداکاری و سیر سلوک عارفی ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی «قدس‌سره» و جان‌فشانی شهیدان سرافراز این سرزمین در مسیر مقدس تشکیل حکومت جهانی عدل است.

 
وی افزود: دهه فجر نه‌تنها برای ملت ایران ایام‌الله بزرگ و منحصربه‌فرد است، بلکه این ایام به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ بشر، روز تجدید حیات اسلام و روز برافراشته شدن و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران اسلامی به‌حساب می‌آید؛ دهه فجر سرآغاز اتفاقی بزرگ و سرنوشت‌ساز برای تمامی مسلمانان، آزادی‌خواهان، عدالت‌خواهان و مستضعفین جهان به‌حساب می‌آید.
 
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: نهضت امام خمینی به‌عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است؛ انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم باارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی را به بشریت عرضه نمود.
 
شفائی اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است؛ این روز همان روزی است که ملت غیور و حماسه‌آفرین ایران اسلامی توانست از قیدوبند استکبار جهانی رهایی یافته و سایه تاریکی را گام‌به‌گام و فوج‌فوج از سر این کشور و مردمانش عقب براند.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز باگذشت ۴۵ بهار از آغاز انقلاب اسلامی، ملت و کشور ایران در اوج قله افتخارات قرار گرفته و با وجود زنجیره‌ای از توطئه‌ها و نقشه‌های پلید دشمنان برای محدودسازی و نابودی این انقلاب، جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران، پویاتر و بااراده‌تر از گذشته روند تکاملی و آرمانی خود به سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی را طی می‌نمایند.
 
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با هدایت حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های بی‌بدیل زنان و مردان باایمان و انقلابی توانست با وجود فتنه‌های گسترده نظام سلطه، پیروز میدان مقابله با دشمنان قسم‌خورده‌ای شود که کمر به نابودی آن بسته بودند و امروز همان نهال نوپا تبدیل به شجره طیبه مستحکمی شود که بنیان تمدن پوشالی غرب را به چالش بکشد.
 
شفائی افزود: امروز این انقلاب مقدس نه‌تنها ملت شریف ایران بلکه قلب جهان اسلام را به تپش واداشته و مقاومت اسلامی به‌عنوان یک معجزه فراتحلیلی، وضعیت بین‌المللی را در دوران عبور از پیچ تاریخی تحت‌تأثیر خود قرار داده و گفتمان این معجزه بزرگ در فراسوی منطقه و در جغرافیای حاکمیت سلطه و استکبار، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم موقت، غاصب و کودک کش صهیونیستی و متحدان شیطان بزرگ تبدیل شده است.
 
وی افزود: مخالفت گسترده مردم جای‌جای جهان با جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی و سیاست‌های استکبار جهانی نشان از عمق‌بخشی خارجی جمهوری اسلامی و نفوذ آرمان مقدس امام خمینی رحمت‌الله علیه به قلوب ملت جهان داشته‌ و نویدبخش فردایی عاری از فرهنگ و تمدن پوشالی غرب دارد.
 
فرمانده سپاه سلمان اظهار کرد: حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.
 
وی ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی از ابتدای حرکت تاریخی امام راحل تا کنون، ملت قهرمان ایران را همچون گذشته دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن می‌نمایم و به دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی عرضه می‌دارم که ملت قهرمان ایران امروز پرشورتر از گذشته پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
 
انتهای خبر/
 

ارسال نظر






captcha
ارسال