فائزون|شهید صیاد شیرازی افسری طلایه‌دار و یکی از نابغه‌های نظامی در جنگ بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۸۸ زرهی و ارشد نظامی ارتش در سیستان و بلوچستان:

شهید صیاد شیرازی افسری طلایه‌دار و یکی از نابغه‌های نظامی در جنگ بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۸۸ زرهی و ارشد نظامی ارتش در سیستان و بلوچستان گفت: شهید صیاد شیرازی افسری طلایه‌دار و از نابغه‌های نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

کدخبر : 37814 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۲|۱۱:۰۶

به گزارش فائزون، امیر احمدی افشار در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت‌ امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با اشاره ضمن تبریک حلول ماه طبیعت که تقارن با بهار قرآن و ضیافت و مهمانی خدا است، بیان کرد: امروز ۲۱ فروردین ماه بیست و چهارمین سالگرد شهادت‌ امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی است، وی فرمانده‌ای جهادی و افسری باتقوا، مؤمن و متعهد به نظام و انقلاب بود.

به گفته احمدی افشار؛ شهید صیاد شیرازی افسری طلایه دار، وحدت به نیرو‌های مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: فرماندهی که به‌عنوان یکی از نابغه‌های نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس منشأ خیر و برکات زیادی بود و با ایجاد وحدت فرماندهی و هم‌دلی نیرو‌های سپاه، ارتش و بسیج مردمی اقدامات و اثرات بی‌بدیل از خودشان در تاریخ ایران به ارمغان گذاشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی و ارشد نظامی ارتش در سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنابر تدبیر و دستور امام راحل فرماندهی عملیات‌های فتح المبین، بیت المقدس و مرصاد و شکست در برابر منافقین کوردل در تیرماه ۱۳۶۷ را بر عهده داشت.

احمدی افشار تشریح کرد: شهید صیاد شیرازی، فرمانده‌ای نائب و توانمند از قبل از وقوع انقلاب و در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان شهادت‌شان مورد اعتماد امامین انقلاب بودند.

وی گفت: این فرمانده توانمند نه تنها در ارتش جمهوری اسلامی ایران بلکه در بین تمامی نیرو‌های مسلح و عموم مردم محبوبیت خاصی داشتند و دارند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

احمدی افشار اذعان کرد: زمانی که خبر شهادت این شهید توسط منافقین کور دل به محضر مقام معظم رهبری اطلاع داده شد، ‌ایشان در پیامی می‌فرمایند که صیاد شیرازی‌ امیر سرافراز ارتش ایران و سربازی صادق، مؤمن و متعهد به انقلاب و نظام بود و مثل بسیاری از سربازان و مردم راه خدا زمانی که قدم در راه انقلاب گذاشت سر و جانش را در راه خدا آماده و پیشکش خداوند کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciuvazvt1aw32.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال